SKS 0:1 ASTANA (39'Aničic)

08.12.2017

Zdravím,

dnes se ohlédneme za zápasem, který byl ve skupině A rozhodující. Slavii stačil k postupu bod, kdežto Astana musela vyhrát, aby postoupila, což se jí povedlo.

Už ze začátku se hrál poměrně rychlý fotbal. Hodně útoků Astany šlo přes Frydrycha, který vše zvládl na jedničku. Byl dobrý jak v obraně, tak v útoku, dokonce vyprodukoval v prvním poločase dvě střely na bránu. Obrana prozatím fungovala v pořádku.

Ke slávistickému neštěstí se v 16. minutě zranil Škoda, který byl následně střídán Necidem. A když musíte takto brzo střídat, je zle. Nicméně po tomto incidentu se hráči Astany tlačili dopředu, jediné, co jim vždy chybělo, byla střela na bránu. Ta hra, kterou jsem tam viděl, mi nepřišla moc výrazná. Možná to bylo tím, že jsem zvyklý na jiné ligy, kde se fotbal hraje atraktivněji. Ovšem ve 36. minutě se skvěle uvolnil Zmrhal, byl již ve vápně, když v tom předvedl obránce Astany perfektní obranný zákrok a míč odklidil do bezpečí. Hrála se 39. minuta, Astana zahrávala zkrácený rohový kop. Nacentrovaný míč proklouzl Laštůvkovi mezi rukavicemi , dokutálel se k Aničicovi a ten ho jen dokopnul do brány. Hlavní sudí nejprve signalizoval ofsajd, ale po domluvě s postranními rozhodčími branku uznal. Jedna nula pro Astanu.

Ve druhém poločase bylo vidět, že Slavia chce vyrovnat, protože již ve 48. minutě vyslal Stoch skvělý centr na Zmrhala, který utekl obráncům a málem vyrovnal, jen kdyby nepřestřelil bránu. Slavia nepolevovala a v 51. minutě byl vyslán centr na Necida, který z nulového úhlu jen těsně netrefil bránu o půl metru. Zkrátka bylo vidět, že obrana Astany je pomalá. Okolo 60. minuty byla hra pruduktivní a rychlá, oba týmy se praly o míč a každý chtěl dát branku. Na konci zápasu Slavia hodně tlačila, vyprodukovala více střel, než v celém zápase, ovšem branku to nepřineslo.

Jako fanoušek SKS jsem si v 70. minutě usmyslil, že mi něco říká, že už nevyrovnají. Ale i nadále jsem doufal, že vyrovnají. Nejvtipnější pro mne bylo, když při přímém kopu zařval Stoch ,,Héj, jdi blíž, blíž''. Každopádně za mě byli na hřišti nejlepší Stoch, Frydrych a Kabananga, zato nejhorší Rotań, Souček a Laštůvka.


Instagram: FJ6PKM

YouTube: Fotbal je 6 písmen,které Miluju

Facebook: Fotbal je 6 písmen,které Miluju.

Fotbal je 6 písmen, které Miluju.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky