Nejlepší 11 podle #JO7

06.03.2017

Ahoj, pokusil jsem se pro Vás sestavit ideální jedenáctku podle mého gusta. Použil jsem formaci 3-2-3-2, která podle mého patří mezi jedny z nejvariabilnějších, protože hráči mohou v defenzívě a ofenzívě hrát na různých postech. Svoji 11 jsem postavil takto...

Brankář
Do brány jsem zvolil mladou naději, novodobého Buffona a sice Gianluigu Donnarummu a to z důvodu, že je to velice perspektivní brankář a myslím, že bude jednou nejlepší na světe. Vzhledem k jeho věku (18 let) veškerý respekt a v mojí 11 si místo jistě zaslouží.

Krajní obránci
Na krajích obrany mě čekal velké dilema. Na pravé straně jsem se rozhodoval mezi Bellerínem a Lahmem. Zvítězil nakonec ostřílenější borec hlavně díky zkušenostem, vytrvalosti a také díky tomu, že za svou úctihodnou kariéru nikdy nedostal ČK a myslím si, že měl dostat Zlatý míč. Na druhé straně jsem postavil Marcela. Ve hře byl ještě Jordi Alba a David Alaba, ale nakonec jsem zvolil svého oblíbeného beka.

Stoper
Zde jsem neměl nad čím přemýšlet. Sám hraji stopera a za toho nejlepší na světě považuji pana 90+. :D Prostě Sergio Ramos je pro mě El Capitano a jediný, kdo by mu v mé jedenáctce mohl konkurovat by byl Carles Puyol, kdyby ještě hrál.

Defenzivní záložníci
Zde jsem se snažil zvolit jednoho rozehrávače a jednoho dříče. Velký souboj v mém rozhodování vedl Kanté s Casemirem, kteří své týmy dotáhli k trofejím (Kanté Leicester k PL, Casemiro Real k LM). Ovšem Kanté hraje i tuto sezónu bravurně, je jeden z tahounů Chelsea a tak jsem volil tohoto borce. Kreativního playera z této pozice v pohodě vyhrál Madrič, kterého považuji za nejlepšího středního záložníka spolu s Ozilem v současnosti.

Krajní záložníci
Někteří by možná čekali Cristiana nebo Balea, ale já se rozhodl jinak. Z Messiho jsem udělal křídlo jelikož poslední dobou tak hraje i v Barce a na druhou stranu jsem vybral kouzelníka z Belgie - Edena Hazarda. Ronalda jsem nezvolil z důvodu, že poslední dobou už to od něj není to co bývalo a osobně si myslím, že si moc nechce připustit svůj věk a hraje moc na sebe. Možná mě proto hodně z Vás bude hatovat, ale toto je můj názor. Ve hře byl ještě Bale a Reus, ovšem ty jsme nezvolil z důvodu častých zranění.

Legendary 10
Na pozici "desítky" nebyl pochyb... Nejkrásnější asistence má v současnosti jednoznačně Mesut, který zásobujeme útočníky Gunners jednou asistencí za druhou. Pro mě jednoznačně číslo 1!

Útočníci
Dva zabijáci! Luis Suaréz a Alexis Sánchez! Rozhodl jsme se pro tyto dva, protože oba prošli nebo prochází jak La Ligou, tak Premier League a v obou jsou špičky. Jediný, kdo je mohl ohrozit je Cavani. Ovšem ten válí zatím pouze tuto sezónu.

Doufám, že se Vám moje 11 líbí. :) Do komentářů na FB mi napište svůj názor. :)

#JO7

Fotbal je 6 písmen, které Miluju.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky